Samtex

Site name

+36 26 585-130Hétköznap 7:00 -től 16:00-ig

Recently added item(s)
Total

Tisztelt Vásárlóink!

 

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a termékeink nem minden esetben elérhetőek raktárról, amennyiben nincs az adott termék készleten, abban az esetben kb 1 hét a szállítás, de erről természetesen külön értesítjük e-mailben.

Megértésüket köszönjük!

Promotional

Promotion can be done by different media. Here you will see the artistic approach to promotion.

  • Client:Promotional
  • Date:07/07/2012
  • Info:Present information to consumers and others.

View Project

The purpose of a promotion can have a wide range, including: sales increases, new product acceptance, creation of brand equity, positioning, competitive retaliations, or creation of a corporate image. The goal of a promotion is then to reach the most people possible in a time efficient and a cost efficient manner. Fundamentally, there are three basic objectives of promotion. These are: to present information to consumers and others, to increase demand, to differentiate a product.

?>

Az oldalunk Cookie-kat használ a felhasználói élmény fokozása érdekében. Használati feltételek.

Elfogadom a Cookie-k használatát